מוצרים מומלצים
מוקד טלפוני
03-6555757
ראשימאמריםראשילמה כדאי לשתות משקה חלבון אחרי אימון?

למה כדאי לשתות משקה חלבון אחרי אימון?

אם התחלתם לבקר לאחרונה במכון הכושר, רוב הסיכויים שכבר הספיקו להמליץ לכם לשתות משקה חלבון אחרי אימון

ם התחלתם לבקר לאחרונה במכון הכושר, רוב הסיכויים שכבר הספיקו להמליץ לכם לשתות משקה חלבון אחרי אימון וייתכן שאפילו כבר הספקתם ללגום שייק חלבון ביתי או מבר המיצים במכון הכושר. למרות ההמלצות החמות שוודאי קיבלתם, אין זה מן הנמנע שעדיין יש בלבכם ספקות בנוגע ליעילות המשקה ותרומתו לגוף. אם אכן כך הם פני הדברים, הגעתם למקום הנכון. במאמר שלפניכם נפרט אודות כל היתרונות של צריכת משקה חלבון אחרי אימון.

 

חיסכון מושלם בזמן

עוד לפני שדנים ביתרונות הבריאותיים הרבים של משקה החלבון, חשוב לציין את היתרונות הפרקטיים שלו. הכוונה היא לכך שמדובר בדרך האולטימטיבית לספק לגוף את מה שהוא זקוק לו כדי להשתקם לאחר האימון במינימום זמן. אי לכך מדובר בפתרון המושלם עבור מתאמנים שלא יכולים לאכול ארוחה מסודרת ועשירה בחלבון סמוך מאוד לאימון או עבור מי שהיעילות וניצול הזמן המקסימלי הם נר לרגליהם.

לכל משקאות החלבון של הרבלייף>>>

 

זמינות מלאה

אם בפן הפרקטי של הדברים עסקינן, חשוב לזכור כי בניגוד למזונות סטנדרטיים, את משקה החלבון ניתן להכין גם אם לא היה לכם זמן לעשות קניות השבוע או בזה שלפניו. זאת כיוון שאת משקה החלבון מכינים באמצעות אבקת חלבון, המאופיינת בחיי מדף ארוכים יחסית. למעשה ישנם כאלו הבוחרים להחזיק בהישג יד אבקת חלבון רק למקרה שימצאו את עצמם ללא קופסאות טונה למשל.

לכל מוצרי תזונת הספורט של הרבלייף>>>

 

ההתאמה המושלמת לצרכי גוף המתאמן

בניגוד למוצרי מזון סטנדרטיים הנחשבים לעשירים יחסית בחלבון, חשוב לזכור כי משקה החלבון לא מכיל כמעט שומנים. לפיכך מדובר במוצר האידיאלי עבור מתאמנים המעוניינים להגדיל את מסת השריר, מבלי לתרום לרקמת השומן ולו גרם אחד מיותר של חומר גלם. ישנן גם אבקות חלבון רבות המכילות בנוסף למרכיבים הבסיסיים, ויטמינים ומינרלים במינונים המתאימים למתאמנים.

 

ספיגה מהירה ויעילה

משקאות החלבון המודרניים מבוססים על מרכיב ספציפי המופק מחלב, הנקרא Whey (מי גבינה). מי הגבינה עשירים מאוד בחלבון, כאשר החלבון המזוקק מהם מורכב רובו ככולו מפרוטאינים פשוטי מבנה. הודות לכך מדובר בחלבון בעל ערך ביולוגי גבוה. המשמעות היא שהמרכיב המרכזי במשקה החלבון נספג במהירות הגבוהה ביותר בגוף ומגיע במהירות הגבוהה ביותר לרקמות השרירים. כל מזון אחר המכיל חלבון, איכותי ככול שיהיה, צריך לעבור תהליך מורכב של פירוק ומאחר וישנו חלון זמנים צר יחסית להתאוששות, שיקום ובניית השריר לאחר האימון, הרי שכול דקה חשובה.  

 

כי כמה קוטג׳ כבר אפשר לאכול?

לסיום נציין כי הרבלייף מציעה מגוון טעמים נפלאים, כך שאם כבר נמאס לכם ממזונות סטנדרטיים כמו קוטג' או טונה משומרת במים, באפשרותכם להכניס קצת טעם לחיים ולהתפנק עם משקה חלבון בטעם תות, בננה, וניל ועוד. שייק חלבון ביתי של הרבלייף – כל הטעמים

שירות מעל הכל
ט.ל.ח

אביזרים לאייפון, אביזרים לטאבלטים, מטענים, סוללות, כיסוי מטען, POWERBANK, מחשבים, קונסולות, כרטיסי זכרון, זיכרון, כבלים, עכברים, מקלדות, כוננים חיצוניים , אוזניות, נרתיק, רמקולים למחשב, אביזרים לטלפון, כוננים קשיחים, עכברים, מקלדות, טלוויזיות, קונסולות משחקים, רמקולים ניידים, כיסוי מטען , אוזניות, מצלמות, MP3, iPad, iPhone, samsung galaxy,סמסונג גלקסי S3, S4,note, tablets

SI, SII, SIII, S4, תושבת לרכב, תחנות עגינה, Google, מתנות, זול, מבצעים cyber monday, מתאמים, AUX, USB, כרית הריון, סנוגל, מחברים, מגנים, כיסויים, כיסוי זכוכית, מגן זכוכית, Beats Studio,אוזניות ביטס, סטנד למחשב נייד, מעמד אוניברסאלי לרכב, כבל רשת, קורא כרטיסים,HDMI, מצלמה לרכב,Adapter

Bluetooth Self-timer, כונן קשיח חיצוני, מתאם בינלאומי, מגנים,נרתיק לריצה,תושבת ל CD,אוזניות מולטימדיה למחשב