מוצרים מומלצים
מוקד טלפוני
03-6555757
ראשימאמריםראשימה זה בכלל דור 4G?

מה זה בכלל דור 4G?

4G?

מה זה בכלל דור 4?

אדם יושב בתחנת אוטובוס. מולו חולפים כלב וחתול משחקים. זה נראה כמו סרטון ויראלי מושלם ליוטיוב. האיש ממהר לשלוף סמארטפון, מצלם את הפלא ומעלה לרשת. הטלפון מודיע לו שההעלאה החלה. חמש דקות אחר כך והיא עדיין נמשכת. 10 אחוזים. 11 אחוזים. 13 אחוזים. החתול כבר ברח והאיש מאחר לעבודה. לעזאזל האינטרנט האיטי שלי, הוא שואג, ואז נופלות עיניו על שלט חוצות המכריז – "עבור לדור 4".

זה מה שאני צריך, הוא חושב.

 

 

והוא צודק. זה מה שהוא צריך. לפני מספר שנים הכריזו שלטי חוצות על הדור החדש של הטלפונים - דור 3. הרעיון כלל רשת אינטרנט סלולרית שתלווה את המכשירים החכמים שרק התחילו בהשתלטותם על השוק. מאז חלפו השנים, הטלפונים החכמים נהיו חכמים יותר, הרשתות החברתיות הפכו למרכז עולמנו, אין אדם אחד שאין לו לפחות סרטון יוטיוב אחד - ורק מהירות הגלישה נשארה כשהייתה. לא עוד. רשתות הדור הרביעי נועדו לעשות דבר אחד- לשפר את מהירות ההעלאה וההורדה של חומר מהאינטרנט ולאינטרנט בטלפון הסלולרי.

 

"בגדול, מדובר פשוט על פס רחב יותר", אומר עופר שמואלי, מנהל מחלקת החדשנות ב- Orange, "הדור הרביעי, או LTE בשמו המקצועי (Long Term Evolution), הוא בעצם רשת סלולרית שתאפשר אפלואוד, כלומר העלאת סרטים מהנייד לרשת, במהירות של 10-75 מגה ביט לשנייה. לשם השוואה, רשת ביתית - כזו של 100 מגה - נותנת upload של 3 מגה ביט לשנייה”.

 

כן, הדור הרביעי יעיל יותר מהרשת בבית שלכם, עליה הוצאתם סכום נאה. בהורדה מגיעה הרשת למהירות של 150 מגה ביט לשנייה. באינטרנט הביתי של ה-100 מגה, מהירות ההורדה הממוצעת היא 17 מגה ביט לשנייה. בום. אה, ובדור השלישי מהירות ההעלאה הייתה 2 מגה ביט לשנייה, וההורדה הגיעה מקסימום ל20 מגה ביט לשנייה. בום כפול.

 

היבט חשוב אחר של הדור הרביעי הוא שיפור ב-LATENCY, זמן השהייה - הזמן שעובר מרגע ביצוע פעולה מסוימת ועד לקבלת התגובה. "כאשר אנחנו עובדים על אפליקציות בענן כדוגמת Google word או office 365, רוחב הפס פחות חשוב - אבל זמן ההשהייה כן”, מסביר שמואלי, "בדור הרביעי, זמן ההשהייה יהיה קצר פי 2 מרשתות הדור השלישי."

 

Orange הייתה החברה הראשונה שהשיקה בארץ, לפני מספר חודשים, את רשת הדור הרביעי. הרשת היא בפריסה ארצית הרחבה ביותר - מקרית שמונה ועד אילת, של מאות אתרים. השקה מקיפה זו התאפשרה בשל ההערכות האינטנסיביות של החברה מבעוד מועד, כשנתיים לפני ההשקה, תוך השקעה של כמיליארד שקלים בהחלפת ליבת הרשת, פריסת אתרים, שדרוג מערכות מידע ועוד.

שירות מעל הכל
ט.ל.ח

אביזרים לאייפון, אביזרים לטאבלטים, מטענים, סוללות, כיסוי מטען, POWERBANK, מחשבים, קונסולות, כרטיסי זכרון, זיכרון, כבלים, עכברים, מקלדות, כוננים חיצוניים , אוזניות, נרתיק, רמקולים למחשב, אביזרים לטלפון, כוננים קשיחים, עכברים, מקלדות, טלוויזיות, קונסולות משחקים, רמקולים ניידים, כיסוי מטען , אוזניות, מצלמות, MP3, iPad, iPhone, samsung galaxy,סמסונג גלקסי S3, S4,note, tablets

SI, SII, SIII, S4, תושבת לרכב, תחנות עגינה, Google, מתנות, זול, מבצעים cyber monday, מתאמים, AUX, USB, כרית הריון, סנוגל, מחברים, מגנים, כיסויים, כיסוי זכוכית, מגן זכוכית, Beats Studio,אוזניות ביטס, סטנד למחשב נייד, מעמד אוניברסאלי לרכב, כבל רשת, קורא כרטיסים,HDMI, מצלמה לרכב,Adapter

Bluetooth Self-timer, כונן קשיח חיצוני, מתאם בינלאומי, מגנים,נרתיק לריצה,תושבת ל CD,אוזניות מולטימדיה למחשב