מוצרים מומלצים
מוקד טלפוני
03-6555757
ראשימאמריםראשימשקאות אנרגיה

משקאות אנרגיה

כל מה שרציתם לדעת על משקאות אנרגיה

כשהשור הזועם בזירת השוורים דוהר לכיוונו של המטדור הצעיר המניף לעברו סדין אדום, אין לשור מושג שסיכויי ההצלחה שלו שואפים לאפס. אבל יש קרב אחד שבו השור ניצח כבר מזמן וממשיך לקטוף את פירות הניצחון כבר כמה שנים טובות- הקרב על הוודקה. במערכה הזו לשור הזועם בצבע האדום מובטח ניצחון כמעט בכל מפגש חברתי ושם בד"כ אין כוס וודקה שנלגמת בלי שהיא מובסת ע"י משקה אנרגיה כזה או אחר ("REDBULL", XL, XTZ ועוד).

 

משקה ה "רד בול-וודקה" כאן, והוא יישאר לעוד הרבה זמן. לאור שכיחות השתייה של משקאות אלו בקרב בני-נוער, כאן המקום לתת מספר דגשים לגבי הסכנות שבשתיית משקאות אנרגיה למיניהם ובמיוחד כאשר הם מעורבבים עם אלכוהול.

 

משקאות האנרגיה למיניהם הפכו בשנים האחרונות למשקאות פופולאריים ביותר עם היקף מכירות מרשים ומאות אלפי אנשים בישראל צורכים אותם. כבר מגיל צעיר (11-12) שותים בני הנוער את המשקאות . בגילאים מבוגרים יותר מקובל לערבב משקאות אלו עם אלכוהול ובעיקר עם וודקה והם נפוצים בפאבים ומועדונים. הסכנה בסוג כזה של קוקטייל הנה כפולה. משקה האנרגיה בעצמו מסוכן במיוחד לילדים ונשים בהריון (כך מצוין גם על גבי פחית המשקה) ומכיל בפחית אחת כמות קפאין גדולה פי 3 עד 7 מכמות הקפאין בכוס קפה אחת. לקפאין כחומר מסוכן יש השלכות על תפקודי הגוף והנפש. כמו כן, הערבוב עם אלכוהול מהווה ערבוב קטלני שכן בכוס אחת מתערבבים הן משקה אנרגיה הממריץ את מערכת העצבים והן משקה אלכוהולי המדכא את המערכת. התוצאות: א. הגוף סופג שני חומרים מנוגדים ולכך יכולה להיות השפעה במערכת העצבים המרכזית, עד כדי איבוד הכרה. ב. משקה האנרגיה משקר ונותן תחושה כאילו האלכוהול אינו משפיע. מחקרים שנעשו בארה"ב מוכיחים כי שותי רד-בול וודקה שותים יותר במהלך אירוע, כי אינם חשים בהשפעת האלכוהול.

 

בקרב ילדי ישראל התמונה מתבררת כמדאיגה. מתוך ניסיוני ומפגשים עם מספר רב של ילדים בכיתות ו', ניתן להעריך שכל ילד רביעי (25%) התנסה בשתיית משקה אנרגיה וחלק מהם אף שתו את המשקה בתוספת אלכוהול. רובם מדווחים כי הזדמן להם לשתות משקאות אלו באירועים משפחתיים או עם חברים בפארק.

 

הורים ובליינים שימו לב !!! פעם בכמה זמן המטדור בזירת השוורים מפסיד. גם השור האדום יכול לגבות קורבנות.

שירות מעל הכל
ט.ל.ח

אביזרים לאייפון, אביזרים לטאבלטים, מטענים, סוללות, כיסוי מטען, POWERBANK, מחשבים, קונסולות, כרטיסי זכרון, זיכרון, כבלים, עכברים, מקלדות, כוננים חיצוניים , אוזניות, נרתיק, רמקולים למחשב, אביזרים לטלפון, כוננים קשיחים, עכברים, מקלדות, טלוויזיות, קונסולות משחקים, רמקולים ניידים, כיסוי מטען , אוזניות, מצלמות, MP3, iPad, iPhone, samsung galaxy,סמסונג גלקסי S3, S4,note, tablets

SI, SII, SIII, S4, תושבת לרכב, תחנות עגינה, Google, מתנות, זול, מבצעים cyber monday, מתאמים, AUX, USB, כרית הריון, סנוגל, מחברים, מגנים, כיסויים, כיסוי זכוכית, מגן זכוכית, Beats Studio,אוזניות ביטס, סטנד למחשב נייד, מעמד אוניברסאלי לרכב, כבל רשת, קורא כרטיסים,HDMI, מצלמה לרכב,Adapter

Bluetooth Self-timer, כונן קשיח חיצוני, מתאם בינלאומי, מגנים,נרתיק לריצה,תושבת ל CD,אוזניות מולטימדיה למחשב