מוצרים מומלצים
מוקד טלפוני
03-6555757
ראשימאמריםראשיגאדג'טים

גאדג'טים

למה אנחנו צריכים אותם ??

גאדג'טים הם תופעה סוחפת , גאדג'טים מעסיקים מליוני בני אדם ברחבי הגלובוס. כולנו נהנים מצעצועים אלו ככול שיהיו מתוחכמים , מרשימים ומרהיבים הם כמובן מעלים את רמת חיינו או במקרה הטוב משעשעים אותנו במהלך היום יום. למעשה, אנו לא רק נעזרים בהם אלא מחדשים את ימינו בעזרת גאדג'טים.

 גאדג'טים - אז מה זה בעצם ?

 גאדג'טים , אשר שמם בעברית "חפיצים", נמצאים כיום בכל תחום בחיינו, כמו למשל בציוד לילדים, אביזרי מין , ,אביזרים לאייפון , מצלמות אבטחה, מתנות לנשים ולגברים ועוד. ה גאדג'טים הם בעצם אביזרים טכנולוגיים משודרגים. גאדג'טים הינם אביזרים מרהיבים ומדליקים שמהר מאוד גורמים לאחרים להתפעל מהמוצר שרכשנו. מה גם שקיימת הטענה, לפיה בהרבה מקרים הם לא ממש נחוצים לנו ונחיה מצוין גם בלעדיהם, אך מצד שני החידושים הטכנולוגיים המבריקים הגאדגטים הללו מכניסים עניין לפעולות הכי שגרתיות בחיינו.

 אז מי באמת צריך אותם ?

 למי נועדו באמת גאדג'טים , מי הוא קהל היעד שרוכש מוצרים אלו? התשובה היא כמובן – כולנו ! כל אחד ואחד הוא צרכן בפועל או בפוטנציה של "חפיץ" או גאדג'ט חדש ומשוכלל. החל מאנשים שזקוקים לאביזרים לאייפון , כמו אביזרים לאייפון או אביזרים לגלקסי , דרך ילדים שרוצים למתנת יום הולדת את הדבר האחרון בתחום הצעצועים, וכן חברים, בני משפחה או עמיתים לעבודה.

 

מי לא ישמח לקבל גאדג'ט חדיש ומקורי או לחלופין לרכוש לעצמו אחד כזה.

 האם יש מי שלא צריך את זה?

 כן. קיימים גם גאדג'טים שאף אחד לא צריך. מכל אלפי הגאדג'טים שממוצאים מדי שנה תמיד יהיו כמה שהם חסרי תועלת לחלוטין, ובאמת גורמים לנו לשאלות קשות לגבי המציאות ואורח קיומנו הכללי. כמו למשל ניתן דוגמא הומוריסטית כיסוי החוטיני לאייפוד, שאינו מאפשר את השימוש באייפוד ומצריך מהמשתמש להוריד את החוטיני בכדי להגיע לחלקים האינטימיים והחשובים של המכשיר. גאדג'ט נוסף וחסר כל שימוש הינו משקשק או (מנענע) לעכבר המחשב - גאדג'ט שהינו תוכנת מחשב שתפקידה להזיז את העכבר בכל פעם שאתם מפסיקים את השימוש בו וכך מונעת מהמחשב להכנס למצב של שומר מסך.

 אז אם יש לכם כסף מיותר לבזבז ואתם חובבי טכנולוגיה מופרעים , עולם שלם של גאדג'טים מחכה לכם בחוץ , אך דעו שחלקם יעילים וחשובים וחלקם חסרי תכלית.

שירות מעל הכל
ט.ל.ח

אביזרים לאייפון, אביזרים לטאבלטים, מטענים, סוללות, כיסוי מטען, POWERBANK, מחשבים, קונסולות, כרטיסי זכרון, זיכרון, כבלים, עכברים, מקלדות, כוננים חיצוניים , אוזניות, נרתיק, רמקולים למחשב, אביזרים לטלפון, כוננים קשיחים, עכברים, מקלדות, טלוויזיות, קונסולות משחקים, רמקולים ניידים, כיסוי מטען , אוזניות, מצלמות, MP3, iPad, iPhone, samsung galaxy,סמסונג גלקסי S3, S4,note, tablets

SI, SII, SIII, S4, תושבת לרכב, תחנות עגינה, Google, מתנות, זול, מבצעים cyber monday, מתאמים, AUX, USB, כרית הריון, סנוגל, מחברים, מגנים, כיסויים, כיסוי זכוכית, מגן זכוכית, Beats Studio,אוזניות ביטס, סטנד למחשב נייד, מעמד אוניברסאלי לרכב, כבל רשת, קורא כרטיסים,HDMI, מצלמה לרכב,Adapter

Bluetooth Self-timer, כונן קשיח חיצוני, מתאם בינלאומי, מגנים,נרתיק לריצה,תושבת ל CD,אוזניות מולטימדיה למחשב