מוצרים מומלצים
מוקד טלפוני
03-6555757
ראשימאמריםראשידיסק און קי זיכרון נייד USB

דיסק און קי זיכרון נייד USB

תשובות לשאלות

דיסק און קי זיכרון נייד USB, הוא פופולארי מאוד בימנו, הפופולאריות שלהם גדלה בגלל הגודל הפיזי, המראה, והיכולת להחזיק כמויות גדולות של נתונים. אני מקבל המון שאלות על היכולת, או על כמות הנתונים שהם יכולים להחזיק. ברגע שאתה לומד מספר פרטים בסיסיים על ה- דיסק און קי, גם אתם יכולים לענות על השאלות האלה:

 

kilobyte (KB) - הוא 1,000בתים בסימון עשרוני (1,024 או 2 בחזקת 10בתים לשיטה הבינארית).

 

Megabyte(MB) – הוא 1,000 קילובית בסימון עשרוני (1,048,576 או 2 בחזקת 20 בתים לשיטה הבינארית).

 

(GB) Gigabyte – הוא 1,000 מגהבית בסימון עשרוני) 1,073,741824 או 2 בחזקת 30 בתים לשיטה הבינארית).

 

אם יש לך דיסק און קי זכרון נייד 1GB יש לך את היכולת לאחסן בערך 240 שירים או 15,000 תמונות. מספר של קבצי המוזיקה והתמונה אינו מדויק מפני השינויים בגודל הקבצים כגון שינויים באיכות, רזולוציה, בהירות ועוד. תהיה לך את היכולת לאחסן יותר נתונים בדיסק און קי 1GB מאשר בדיסק און קי 512MB. כפי שהוסבר קודם לכן, יש 1,024מגה ב- GB(לשיטה הבינארית), כך שדיסק און קי זיכרון נייד512MB בדרך כלל מחזיקים מחצית ממספר השירים או תמונות של דיסק און קי זכרון נייד 1GB יחזיק.

 

עוד שאלה נפוצה על כונני הבזק היא: האם הפריטים הללו מיוצרים בארצות הברית או מחוצה לה כגון סין? במקרים מסוימים קיימת אפשרות שהדיסק און קי זיכרון נייד מיוצר בארה"ב אבל רוב הפריטים יהיו מיוצרים מחוץ לארצות הברית. לדוגמה, להציג את התמונה הבאה. לקחתי מדגם USB דיסק און קי זיכרון נייד ופתחתי אותו. השבב שבפנים, בדוגמה זו, הוא סמסונג. בעוד המעטפת עשויה להיות מיוצרת בארה"ב, השבב הוא לא.

 

חידוש בקידום המכירות של הדיסק און קי זכרון נייד שלך!

 

ניתן להשים ע"ג הדיסק און קי קבצים בתהליך הייצור. קבצים אלו ניתן לשמור בצורה שלא תאפשר מחיקה של הקבצים. פתרון זה מצויין לצורך חלוקת קטלוגים, חומר שיווקי וכו. ביתרת המקום שיש בדיסק און קי, הלקוח יכול להשתמש לצרכיו.

 

כמו כן ניתן לשים הפעלה אוטומטית של קבצים בעת הכנסת הזכרון הנייד למחשב ולהפעיל מצגת או סרטון באופן אוטומטי

שירות מעל הכל
ט.ל.ח

אביזרים לאייפון, אביזרים לטאבלטים, מטענים, סוללות, כיסוי מטען, POWERBANK, מחשבים, קונסולות, כרטיסי זכרון, זיכרון, כבלים, עכברים, מקלדות, כוננים חיצוניים , אוזניות, נרתיק, רמקולים למחשב, אביזרים לטלפון, כוננים קשיחים, עכברים, מקלדות, טלוויזיות, קונסולות משחקים, רמקולים ניידים, כיסוי מטען , אוזניות, מצלמות, MP3, iPad, iPhone, samsung galaxy,סמסונג גלקסי S3, S4,note, tablets

SI, SII, SIII, S4, תושבת לרכב, תחנות עגינה, Google, מתנות, זול, מבצעים cyber monday, מתאמים, AUX, USB, כרית הריון, סנוגל, מחברים, מגנים, כיסויים, כיסוי זכוכית, מגן זכוכית, Beats Studio,אוזניות ביטס, סטנד למחשב נייד, מעמד אוניברסאלי לרכב, כבל רשת, קורא כרטיסים,HDMI, מצלמה לרכב,Adapter

Bluetooth Self-timer, כונן קשיח חיצוני, מתאם בינלאומי, מגנים,נרתיק לריצה,תושבת ל CD,אוזניות מולטימדיה למחשב